Campionatul mondial de fotbal din Brazilia – Incaltaminte sport NIKE, Puma si Adidas

Cei mai mari jucători de pe piaţa mondială a articolelor sportive in general si a ghetelor de fotbal in particular, compania americană Nike şi cele germane Adidas şi Puma, aruncă în lupta pentru supremaţie la Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia din iunie 2014 un arsenal întreg de ghete „războinice”, dar şi de acţiuni publicitare cu impact vizual exploziv.

 

Ghete Fotbal Nike Magista

 

Cei trei giganţi profită de vitrina Mondialului pentru a se lăuda cu cele mai inovatoare modele de încălţăminte. Nike a lansat modelul Magista Onda, (inclusiv in Romania), cu tricotaj, care se mulează perfect pe forma piciorului şi integrează tehnologia Flyknit pentru ca încălţămintea să fie cât mai uşoară. Adidas a creat un ansamblu de modele în negru şi alb, printre care şi o gheată pe care o promovează drept „cea mai uşoară de pe piaţă”. Aceste campanii fac parte dintr-un „arsenal” inedit. Designul alb-negru este inspirat din obiceiul războinicilor de a-şi vopsi feţele când merg la luptă. Ghetele de fotbal NIKE Magista, pot fi cumparate de pe amazon Statele Unite la preturi ce pornesc de la aproximativ 50$ (aproximativ 160 lei). Un pret foarte foarte bun am putea adauga. In Romania, ghetele de fotbal Nike Magista Onda, cu si fara crampoane pentru teren sintetic, iarba sau pentru sala, se gasesc in magazinele online Woomie (app 150 RON) si Originals, avand pretul de aproximativ 300 de lei.

Nike furnizează echipamentul la Campionatul Mondial din Brazilia pentru zece echipe naţionale, printre care Brazilia, Franţa şi Marea Britanie. Adidas echipează nouă echipe, printre care Spania şi Germania. Puma în schimb echipează doar opt echipe, printre care Italia şi Camerunul, şi este mai puţin vizibilă. Dacă Adidas are avantajul de a fi partenerul oficial al Cupei Mondiale, Nike este mai popular în Brazilia, unde cifrele din iunie vor arăta că a realizat o cifră de afaceri anuală de un miliard de dolari.

 

 

Ghete fotbal Puma EvoPower

 

Cât despre Puma, firma a inovat prin lansarea modelului EvoPower, care permite jucătorului să lovească mingea cu toată forţa cu care ar putea-o lovi cu piciorul gol. Aceste lansări vor fi sarea şi piperul Campionatului Mondial şi ale pieţei echipamentelor de fotbal. Potrivit previziunilor companiei de cercetare de piaţă NPD, piaţa totală a fotbalului ar trebui să atingă 12,5 miliarde de euro anul acesta, în creştere cu 8% faţă de anul trecut. Creşterea este de două ori mai mare decât cea medie din ultimii opt ani. Ghetele de fotbal Puma EvoPower pot fi cumparate in Romania de pe amazon US la preturi ce incep de la 46% (150 lei) reduse de la pretul de lista de 110$. Va recomandam si seria de Ghete de fotbal Puma EvoSpeed de la Woomie.

 

 

Adidas Nitrocharge pentru Brazilia

 

Desi a lansat ghetele de fotbal Adidas Nitrocharge special pentru Brasil WC 2014, campionatul Mondial de Fotbal Brazilia 2014 va determina creşterea explozivă a vânzărilor de tricouri de fotbal şi de mingi. Adidas îşi dublează vânzările de tricouri cu ocazia fiecărui Campionat Mondial de Fotbal şi îşi va tripla vânzările de tricouri cu însemnele echipei naţionale de fotbal a Germaniei, dacă aceasta va câştiga campionatul. Totuşi, potrivit NPD doar 40% din creşterea datorată Campionatului Mondial este dată de vânzările de articole legate direct de competiţie. Restul de 60% vine din atractivitatea mai mare a brandurilor în contextul campionatului. Va fi un efect de contagiune. Toate brandurile multisport vor beneficia de acest efect, chiar şi colecţiile «lifestyle»”.

 

 

Cele mai ieftine ghete de fotbal Adidas Nitrocharge gasite pe amazon, pleaca de la pretul redus de 45$ (aproximativ 150 lei). Una din armele pe care a aruncat-o în luptă Adidas în Franţa este o acţiune publicitară de impact, în care a distrus o replică a unui autobuz devenit în Franţa sinonim cu a face ceva nepotrivit. În timpul Campionatului Mondial din 2010 din Africa de Sud, echipa naţională de fotbal a Franţei a refuzat să coboare din autobuz pentru un antrenament în semn de protest faţă de eliminarea din echipă a colegului lor Nicolas Anelka după o dispută cu selecţionerul Raymond Domenech. Evenimentul organizat de Adidas poate fi văzut ca o tentativă de a uita de înfrângerea suferită de Franţa la campionatul anterior şi ca pe o tentativă de a da peste nas companiei Nike, care este începând cu acest Campionat Mondial înlocuieşte Adidas ca principal furnizor de echipament pentru formaţia Franţei. Adidas a colaborat cu francezii mai multe zeci de ani, inclusiv la Campionatul Mondial din 2010.

Dar, cu vânzări de 2,4 miliarde de euro din echipamentele de fotbal în 2013, Adidas rămâne liderul de necontestat la nivel mondial, Nike depăşeşte uşor Adidas ca vânzări în Brazilia, dar Adidas rămâne în frunte în multe alte ţări din America Latină, precum şi în China şi Rusia.” Doar pe segmentul ghetelor de fotbal, compania germană a fost depăşită de cea americană. În mai multe ţări din Europa, printre care şi în Germania, Nike vinde mai multe ghete cu crampoane decât Adidas.

Vezi intreaga colectie de ghete de fotbal recomandate de portalul nostru de shopping online, aici: Ghete de Fotbal TimeZ!

mydressing.ro