Cateva pareri despre Sarbatoarea Shoppingului Black Friday in Online

Sfaturi pentru cumparaturi ieftine la eMAG Black Friday!

Iată, pe foarte scurt, câteva trucuri simple de care să țineți cont dacă doriți ca vânătoarea de reduceri Black Friday să fie eficientă:

– Este foarte important să fiți pregătiți. Sfatul nostru este să vă faceți cont în toate sau sa dwscărcati aplicaţia eMAG pentru a va usura alegerile de le produse dar si oentru a va face liste de produse pe care intenţionaţi sa le achiziţionaţi.

– Asigurați-vă rapiditatea! Va fi o goană nebună după oferte Black Friday 2017, așa că aveți grijă să vă mențineți logați în contul creat.

– Sfatul nostru este să limitați interesul la produse de care chiar aveți nevoie. Evident, dacă aveți bani de cheltuit la liber, puteți vâna toate reducerile de pe eMAG de Black Friday. Dacă, însă, vreți mai degrabă să achiziționați cu cap, îndreptați-vă atenția către gadget-uri pe care inima vi le dorea de multă vreme sau care v-ar fi cu adevărat necesare.

– Nu în ultimul rând, nu vă lăcomiți! Dacă vă imaginați că veți cumpăra produse „pe bandă rulantă” numai pentru a le vinde ulterior pe site-urile de vânzări online pentru a obține profit, țineți cont că poate mai sunt o mulțime de alți utilizatori care vor să facă la fel. Riscul re-vânzării fără profit va fi mare, direct proporțional cu rata de căutare a produsului, vechimea acestuia, etc.

Lista completa a magazinelor participante de mai multi ani la cel mai asteptat eveniment de shopping al anului Black Friday o gasiti in acest articol.

 

Despre Black Friday

Black Friday a ajuns la a șaptea ediție și, față de 2012, 79% din români știu de evenimentul. În urmă cu cinci ani doar 27% știau, a explicat eMAG în conferința de presă susținută cu ocazia Black Friday 2017. Mai mult, în 2017, 44% din români vor sa cumpere ceva de Black Friday. În 2012, doar 16% susțineau că urmăresc asta. Pentru ediția din acest an, eMAG a declarat că numeroase produse vor fi la prețuri de Black Friday, de la televizoare, telefoane, laptopuri, fashion și articole sportive, până la electrocasnice, accesorii pentru casă și grădină, produse de îngrijire personală, mobilă, jucării și anvelope.

 

Black Friday la eMAG

Black Friday 2017 vine la eMAG cu o ofertă de aproximativ două milioane de produse, produsele sale și de la circa 4.000 de reselleri din Marketplace. În 2016, magazinul a vândut 1,1 milioane de produse. Asta de la 80.000 de produse vândute de Black Friday în 2011, când a început evenimentul. Mai mult, eMAG a investit 10 milioane de euro (în șase luni) în optimizarea proceselor din depozit și are la dispoziție un spațiu de 125.000 de metri pătrați pentru fluxul necesar de Black Friday. Nu în ultimul rând, în 2016 a vândut de 301 milioane de lei.

Magazine participante in campania de reduceri Black Friday

Pentru Black Friday 2017, eMAG a declarat la conferința de presă că a negociat 10 luni pentru reducerile care vor fi listate pe 17 noiembrie. Reducerile totale negociate ajung la circa 40 de milioane de euro. Depozitul pregătit pentru Black Friday are o suprafață de 125.000 metri pătrați, cam cât 25 de terenuri de fotbal. Printre parteneri, eMAG a numit Huawei, Lenovo, Apple, Philips, Asus, dar și Lego și P&G.

Pe 17 noiembrie, Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, revine la eMAG. Vineri, orice altceva poate aștepta! Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011. Ajuns la cea de-a șaptea ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele de preț unice.

În acest an, Black Friday vine cu peste 2 milioane de produse în ofertă și reduceri totale de peste 40 de milioane de euro! Peste 4.000 de magazine partenere eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday, dublu față de anul precedent. Oferta din acest an cuprinde o gamă largă de produse și cadouri, printre care 150.000 de electrocasnice mici, 150.000 de jocuri și jucării, 60.000 de smartphone-uri, 150.000 de parfumuri și produse cosmetice și 25.000 de anvelope.

Ca de fiecare dată, de Black Friday, eMAG își surprinde și în acest an clienții cu o serie de produse speciale în ofertă: aur, abonamente telefonie mobilă, autoturisme și motociclete, vacanțe, ceasuri și bijuterii de lux, abonamente de sănătate, bilete la concerte și evenimente sportive și multe, multe altele.

Anul acesta, eMAG are mai multe puncte de de livrare a produselor și astfel clienții vor putea opta pentru a-și primi coletele de la curier, de a le prelua din cele 15 showroom-uri eMAG sau din cele 600 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poșta Română.

Volumul dublu de produse din ofertă, față de anul trecut, este gestionat din depozitele eMAG cu o suprafață de 125.000 de metri pătrați (cât 25 de stadioane de fotbal). În cursul anului acestuia, eMAG a investit 10 milioane de euro în tehnologia depozitului principal, în care intră și cea mai nouă platformă automatizată de sortare și ambalare din țară, capabilă să livreze către curieri 200.000 de produse pe zi. Astfel, eMAG estimează că în primele cinci zile după Black Friday vor fi livrate 67% dintre comenzi, restul urmând să fie livrate până pe 29 noiembrie. În plus, eMAG a investit 2,5 milioane de euro în servere, servicii de hosting și cloud, pentru a le oferi clienților o experiență îmbunătățită de utilizare a site-ului în ziua de Black Friday.

 

Black Friday in online

Dincolo de cumpărături, Black Friday este și momentul care definește cum va merge business-ul magazinelor online în anul ce urmează. Potrivit statisticilor vârful vânzărilor de Black Friday este direct proporțional cu direcția de creștere a vânzărilor comercianților pentru anul următor.

Pe data de 17 noimebrie se estimează o creștere cu 55% a volumelor tranzacționate de Black Friday coomparativ cu anul trecut iar valoarea totală a tranzacțiilor online va ajunge la peste 175 milioane lei potrivit platformei de plăți online PayU România. 30% din totalul comenzilor de Black Friday vor fi achitate online, estimează PayU. Dintre metodele de plată preferate, plata cu cardurile de rate câștigă din ce în ce mai mult teren.

,,Dacă anul trecut plățile prin carduri cu rate au reprezentat o treime din totalul plăților online efectuate în sistemul PayU România, ne așteptăm ca anul acesta acest procent să crească cu peste 40%, ajungând la aproximativ 50 milioane de lei”, susține Marius Costin, Country Manager PayU România.

 

Ce se cumpără de Black Friday?

Aproximativ 60% din totalul produselor achiziționate de Black Friday sunt din categoria IT&C. Un interes din ce în ce mai crescut se remarcă pentru produsele din categoria eTail, precum home&deco, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri.

Black Friday este un eveniment de interes și pentru alte țări. Anul trecut, în platforma PayU au fost înregistrate tranzacții din 87 de țări.

,,Și anul acesta ne așteptăm ca magazinele online să vândă în afara granițelor țării și să înregistrăm tranzacții din țări precum Lituania, Finlanda, Slovenia sau Rusia. În aceste cazuri este obligatoriu să oferi cumpărătorilor un portofoliu variat de metode de plată, care să le permită să plătească cu ce au în buzunar. Este un bun moment pentru magazinele online să experimenteze comerțul transfrontalier și să vadă că este la fel de ușor să faci comerț online de la est la vest, pe cât este de la vest la est, ” adaugă Marius Costin.

Anul trecut, în platforma PayU a fost înregistrat un maximum de 500 de tranzacții de minut, peste dublul valorii înregistrate în 2015. .

Retailerii cei mai importanti care vor participa la ediția Black Friday de anul acesta sunt: QuickMobile.ro, eMAG.ro, FashionDaysALTEX, Libraria LibrisMagazinul Elefant,, PCGARAGEFlancoevoMAGDepot96Jysk, Otter, Kika, AORO, F64, DACRIS, CarturestiVodafone, Orange, TelekomEPIESA, AutoHut.

 

Magazine cu reduceri de Black Friday

Lista completa a magazinelor participante de mai multi ani la cel mai asteptat eveniment de shopping al anului Black Friday o gasiti in acest articol.