eMAG Fashion la cel mai mare mall online din Romania

eMAG, cel mai mare retailer online din România, şi-a completat portofoliul cu produse de îmbrăcăminte si incaltaminte, ajungând astfel la un mix similar celui dintr-un mall offline. Compania a anunţat că a introdus în ofertă 14.000 de articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte şi se va extinde până la 25.000 de produse în sezonul următor. Mai mult, în primul an de la lansare vrea să aibă 150.000 de comenzi, cu o valoare de 7,5 mil. euro. Preţul mediu al unei comenzi ar fi de 50 de euro.

 

Fashion la eMAG

 

eMag a lansat secţiunea de moda pe site-ul propriu unde vinde haine pentru femei şi bărbaţi, genţi şi accesorii. Printre brandurile vândute de companie se numără Raspberry, Lashez şi Nissa, toate companii româneşti. Există însă şi branduri străine precum Aldo, Guess sau Celio. Lista de branduri urmează a fi extinsă. eMag, cel mai mare retailer online local, cu afaceri estimate la 300 mil. euro anul trecut, vrea ca în următorul an să vândă haine de 7,5 milioane de euro, cifră ce l-ar plasa în topul jucătorilor de top din piaţă. Retailerul ar fi însă în continuare în eşalonul doi pe o piaţă de haine şi încălţăminte estimată la 2 mld. euro şi condusă detaşat de Inditex (proprietarul Zara) şi H&M, fiecare cu afaceri de 100-200 mil. euro.

Odată cu introducerea categoriei Fashion in oferta, eMAG lansează şi brandul propriu – RELEASE,  cu mini-colecţii vestimentare ce se vor schimba la fiecare două luni, dar şi încălţăminte. „Dorim să încurajăm tinerii creatori din România să contribuie la realizarea colecţiilor RELEASE şi ne propunem să avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o şcoală dedicată tinerilor designeri, “Şcoala de talente Fashion”, în cadrul căreia îi vom stimula să participe şi să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, spune  Iulian Stanciu.

Alimente la eMAG

Astfel, eMag vinde produse electro-IT, articole pentru copii, haine şi pantofi, bunuri pentru casă şi grădină, cărţi, articole sportive, dar şi alimente (într-un supermarket online deschis printr-un parteneriat cu Mega Image). Oferta de produse “Supermarket direct la tine acasa” din momentul lansarii cuprinde peste 7.500 de articole distincte si acopera  170 de categorii specifice unui supermarket, de la mancare bio, lactate si oua, peste, carnuri, mezeluri si alte mancaruri si bacanie, zahar, cafea si dulciuri, tutun,  pana la bauturi alcoolice si racoritoare. Evident, produsele de ingrijire si igiena, pentru casa si uz casnic precum detergentii sau accesoriile de bucatarie, mancarea si articolele pentru animalele de companie sunt si ele prezente, cu mentiunea ca ultimele dintre acestea existau deja in oferta eMAG in parteneriate cu alti vanzatori.

Despre eMAG

Retailerul eMag a intrat în business vânzând produse electroIT la preturi minimale, însă ulterior a început să se extindă, şi în portofoliul au apărut şi produse de casă şi grădină, jucării, îngrijire personală, cărţi sau alimente (pe această categorie de produse compania are un parteneriat cu Mega Image). Sectiunea de produse resigilate la eMAG a produs la inceputul acestui an o intreaga tevatura in mediul online, datorita preturilor “stricate”, ocazie prin care numerosi utilizatori suficient de insipirati sa viziteze aceasta sectiune au reusit sa cumpere laptopuri, televizoare led sau frigidere la preturi jenant de mici (laptopuri la 5 lei . Magazinul online eMAG are si o sectiune dedicata promotilor unde vizitatorii pot cumpara la preturi reduse diverse produse de la converse si parfumuri pana la masini de spalat si aparate de aer conditionat.

Oficialii companiei au anunţat recent că eMag va trece pragul de 500 mil. euro vanzari în acest an şi că va atinge miliardul de euro în 2017. Cifra include atât operaţiunile din România ale “mallului online” al eMag, dar şi rezultatele obţinute pe pieţele străine. Totuşi rezultatele locale vor avea cea mai mare pondere, astfel că magazinul online al eMag ar putea deveni cel mai mare mall din România, depăşind vânzările retailerilor din AFI sau Băneasa Shopping City estimate la mai puţin de 300 mil. euro anul trecut. AFI şi Băneasa Shopping City, sunt mallurile cu cele mai mari vânzări din Bucureşti şi din ţară. În timp ce un mall offline se adresează în principal unui target local de vizitatori, unul online poate viza toată ţara. În cazul eMag cea mai mare pondere în vânzări o au produsele electro-IT, în timp ce în malluri o au ancorele de modă şi alimente.

Dupa ce eMAG s-a extins in Ungaria si Bulgaria, achiziţia magazinului online Agito din Polonia va permite eMag să atace cea mai mare piaţă de comerţ electronic din regiune, cu o valoare de patru miliarde de euro. După tranzacţie, sediul central al Agito devine Bucureştiul, iar magazinul online polonez va începe să utilizeze platforma de IT a eMag, şi va adopta modelul de business construit de echipa lui Stanciu.

mydressing.ro